#GoKaffe

 
 
Jag började för några år sedan dricka kaffe.... Det är sant! En fullvuxen kvinna som aldrig druckit kaffe, är nog sällan man träffar på. Jag drack alltid te.. Älskar fortfarande te men nu när man gått över till att dricka mer kaffe så måste man ju ha go kaffe
 
Jag började väl som alla andra, Gevalia. Sen gick man över till Zoegas kaffe. Sedan när man började dricka kaffe på kaffe, så valde jag att införskaffa en mal, Så nu maler vi hela böner.
 
Så hima gött. Går ju inte ens att jämföra.
 
Vi har en helt underbar butik i min lilla stad där jag bor:  Sweet Ri-Co AB
De har över 70 olika kaffe sorter, massor av te sorter med. Hela butiken är som en stor delikatessbutik, med massa märken av det finare slaget. Love it!!
 
 
 
Gillar du kaffe på malda bönor eller är det bryggkaffe som gäller för dej?
 
 
Taggar: coffe, delikatess, kaffe, loveit, njuta;

Kommentera inlägget här :