Äntligen fredag! 2021-04-16

Koas på jobbet, nätverket ligger åter nere och användare ringer in som galningar. Så jag kan väl säga att jag är glad att jag inte sitter på 1:a linjen och behöver ta inkommande samtal. 
 
På lunchen gick jag ut för att gå, för att kunna skingra huvudet och få lite luft. När solen tittar fram och blommorna börjar blomma är det så otroligt fint.. Just love it.
 
 
 
Efter jobbet  ar det bara att samla ihop sig, vila va det ju inte på tal om, utan då var det tonår. Vi hjälptes åt att fixa till det innan ungdomarna kom sedan, var det lekar, lägereld med grillning och en himla massa sång. 
 
 
 
 
Som vanligt sa jag att jag inte skulle stanna så länge men kom hem vid 01:00, så det vart ju så klart mycket längre n vad jag hade tänkt :P 
 
 
 

Kommentera inlägget här :