Underbara vänner kan man inte få nog av!

Iår när jag fyllde år kan man verkligen tro att jag fyllde 40 eller nått. Måste inflika att detta är inte så mycket jag fyller...Än!
Dagen börjar med att min underbara famil komer in med blommor och stämmer in i sång. Ja må hon leva.. Underbart uppvaknade. Massor utav pussar och kramar. Så glas jag är över min familj <3
 
Sen blir jag blir överöst av kärlek ifrån alla håll och kanter. Fått förfrågningar vad det är jag gör för att få sådan uppvakning och mitt svar är.. jag vet inte.. jag är bara lilla jag. Tydligen finns det människor därute som gillar  mig och tycker om att umgås med mig och min familj <3
Började min födelsedag men att mötas å arbetet av en blombukett
 
Tack snälla Eva, så fina och en bra start på en arbetsdag
 

Sen bjöd jag mina kära arbetskamrater på Banana split
 
De var så underbara med att stämma in till sång och stående ovationer för min skull. Så rörd...
 
Fick många goa hälningar på face..
 
Jättesöt film ifrån Laila, vet inte om ni kan se dem men lägger in den här ändå :)
  Fått massor utav besök och presenter...
 
Jag är så lyckligt lottad över att ha så underbara människor i mitt liv... Tack alla <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :