Röra på fläsket på roligt sätt...

Nu har jag tagit tjuren i hornen och äntligen tagit tag i att börjat bugga.
 
Detta har jag velat göra i flera år. Tjatat på min sambo att han skall börja med mig men enbart fått nej och det kommer nog förbli nej i framtiden oxå så då tänkte jag.
" Kan ju inte vänta på honom" Så nu har jag börjat
 
Är med i föreningen Wetternbuggarna Sportdansklubben, som finns i Motala.
Kommer att dansa 12 söndagar sammanlagt. Idag var det första gången och det verkar jättekul.
 
Känns ju som att jag har två vänster fötter men så är det nog för alla, det hoppas jag ialla fall...
 
De visade lite vad vi kommer att kunna vid kursens slut och det känns inte som att jag kommet att kunna göra allt det dära de gör men jag tar en gång i taget så får vi se vart det leder
 
Om detta går bra tänkte jag fortsätta dansa  tills jag kommit till dans grupp 2, jag går nu o nystartar grupp, sen kommer grupp 1 sen grupp 2. De flesta har tydligen gått grupp 2 flera gänger eftersom dem är den roligaste. De rekommenderar att man även går en grupp 3 men som öär mera inriktad på teknik. Men sånt som märks
 
Jag är så otroligt glad att äntligen få göra detta, men det hade varit roligare om jag hade fått med mig min sambo men går inte det. Så får jag väl dansa själv
 
Om detta går bra vill jag även börja dansa Salsa och Baschata. Det har jag nog veöat kunnat dansa ännu längre än bugg. 
 
Nu på söndag så är det öppet hus i Link att testa på dessa danser så det tänkte jag göra,
 
Kul nu att ha bollen i rullning, synd bara att jag rullar själv och att inte Fredrik rullar med mig
 
 

Kommentera inlägget här :