Stickningsprojket... Klart

Då va Evelyns lilla headband klart...
Hon fick själv välja färg och självklart skulle det  vara lite bling i. Syns inte men det är ett rött gra med silvertråd i.
 
Vart nöjd faktiskt... 
 
 
Va tycker ni??
 
Tog ett litet tag eftersom jag enbart kunde sticka lite då och då, jag arbetar så mycket nu att jag hinner inte med något annat just nu... Men igår när hon frågade så sött om jag snart va klart satt jag uppe och stickade klart det och sydde ihop den idag. 
Så när hon kom hem låg den på stolen som en liten överraskning till henne, och hon vart jätteglad och satte på sig den direkt..
 
Så är hon nöjd så är jag det. Fundarar på att göra en svart till mej själv hihi

Kommentarer :

#1: Bibbi

Duktiga du ! Och jag förstår Evelyns lycka när det låg färdigt på stolen. Jag förstår också varför hon älskar sin mamma så oerhört !! Kramar till er alla.

skriven

Kommentera inlägget här :