Hur lyckas jag?

 I måndags natt fick jag aj aj,,,,Mitt lillfinger hamnade under ett rakblad o vips var min lillfingernagel borta,,,
 
Jag lappade ihop det provisoriskt tills jag kunde komma till doktorn.... fint fint
 
 
Sen fick jag hjälp på vårdcentralen och då kunde man kolla hur allvarligt och hur mycket av nageln som skurits bort... Det var hela lillfingernageln...
 
 
Fick som extra hud på och lappades in igen... så nu skall det blir bättre
 
När min son kommer hem och hade ont i sitt vänsta lillfinger...
Han hade spelat basket och olyckligt fått den rakt på fingret....Aj
 
 
Så nu sitter vi här, båda två med bandage på vår vänsterhand..
 
 
Så fina vi är .....

Kommentarer :

#1: emma-isabella

Aj då :(

Fy skäms på mig va jag är kass på att kommentera :(
Du ska veta att jag kikar in hos dig och läser iaf :)

skriven

Kommentera inlägget här :