Ljuta betong...

Idag har dagen bara försvunnit, hann inte ens blinka förrän jag nu skall till jobbet och arbeta 10 timmars pass.
 
Dagen började med att jag med hela familjen tog oss ut i skogen för att röra på oss. 
 
  
 
Vi sprang 2,5 km. Idag var alla barnen med, första gången för lille Theo. Han impade verkligen på mej, helt paff vart jag. Han har inte fått följa med innan för att han är så ung och jag trodde att han inte skulle orka hinna med i de äldre barnens takt. Men det fick jag äta upp med råge... Han sprang längst utav alla tre innan han började gå, och sprang rundan snabbast utav alla barnen. Detta trots att de andra barnen springer oftare än honom... Alltså shit va duktig han var...
 
Benjamin förbättrade sin tid ifrån 25,34 min till 19:15min
Evelyn 27:50 min till 22:15 min
Theo fick tiden 18:50 min
 
Jag är så otroligt stolt över mina barn skall ni veta.... Så duktiga
 
Senare idag har jag tagit tag i att ljuta betongblad...
 
 
 
Nu skall det bara bränna i några veckor så hoppas jag att resultatet blir bra....

Kommentera inlägget här :