Stressigt men kul

På det nya jobbet stormtrivs jag. Alla som jag arbetar med är jättesnälla och hjälper mig i den mån de förmår

Utbildningen skulle egentligen vara i en månad men vart på 3 dagar sen var man inkastad i produktionen. Tycker att jag klarar av jobbet bättre dag för dag men man stöter alltid på något nytt som gör att man backar lite med att känna detta kan jag nu. Men jag behöver inte längre fråga så mycket utan är självgående ...men mitt huvud känns det som kaos ibland o panik sprider sig i kroppen eftersom jag är rädd över att göra fel


min hjärna hur jag har det på jobbet

Min födelsedag var underbar, morsdag lika så. Vart bortskämd med presenter och blommor. Fick även blommor utav mina båda kontaktbarn...så gulliga så.

Som ni kanske märker hinner jag inte in hit på dagarna för jag är så otroligt trött när jag kommer hem efter jobbet. Jag går upp 04.45 och lämnar barnen på dagis kl 06. Sen går mitt tåg 06.25. Arbetar ett 8 timmarspass och åker hem kl 17.20. Hemma igen på tågstationen typ 18.21. Så dagen blir lång...

Min träning har kommit i skymundan, känner verkligen att jag måste röra på mej mera än vad jag nu gör. I helgen var jag visserligen ute och gick med tjejerna men det blir ju inte samma sak när man inte får gå i snabb takt utan bara lallar sig fram medans de går de snabbaste de kan. Märks verkligen vilken skillnad man har till kondition.

Kommentarer :

#1: Smsa Låna

Jag hoppas att du fortsätter med att uppdatera din blogg - den har verkligen potential :D!

skriven

Kommentera inlägget här :