Varför skall det vara så svårt?????

Varför går det inte som jag vill. Jag har enbart 3 kilo kvar tills jag nått mitt mål (60 kg)och jag förstår inte varför det skall vara så himla svårt. Jag stod still på 65 kg i flera månader o att jag kunnat komma ner till 62.2 är väl bra i för sej men jag blir galen när det inte blir som jag vill. Jag har ändrat min träning och jag vet att de sista kilorna är svåra men faaaaan säger jag bara. Varför funkar inget som jag gör.

Ååå vad händer då när jag blir deppig, jag tar till sött. Kanske inte så mycket men visst fan har jag handen i godisskålen.

Jag läser om alla som är såååååå duktiga och minskar flera kilo på en vecka. Jag står still. SKIT KUL...näääää

Nu måste jag tänka om vad mer kan jag göra än att ändra kost och träningssätt--

Någon som har några bra ideer???

Kommentarer :

#1: Gitsan

De som går ner flera kilo i veckan har förmodligen många kilo att gå ner. Ju närmare målvikten ju längre tid att tappa gissar jag. Jämför inte med andra utan försök utmana dig lite varje vecka. T.ex byta en livsmedel mot ett annat, ändra någon invand rutin ed.

skriven
#2: Pernilla Be

Du kan inte jämföra dig med folk som går ner flera kg i veckan, det går alltid lättare i början. De sista kilona är svåra, men godis hjälper inte ;) Du måste chocka kroppen på något sätt, göra en annan aktivitet, entimmespromenader morgon och kväll eller nåt. Eller en vecka med pulver kanske. Kroppen vänjer sig vid en viss aktivitet och födointag efter ett tag.



mvh//pernilla be

skriven
#3: Anneli

Ha tålamod. Det är alltid som sista kilona som är svårast att bli av med. Ge inte upp! Du kommer att nå ditt mål.

skriven

Kommentera inlägget här :