Halloween is here in my home.. BUUUUU

Att det är halloween har väl inga missat, inte man barn ialla fall.

Syrsa ville bli en vampyr, och självklart får han vara det

Syrsa som vampyr
Jag har en kappa till men vi måste ju bara hita den :P

Evy, min lilla puffa ville jag måla som en älva, men jag fick inte min önskan igenom för hon skulle prångt vara häxa. Så det fick det bli

Evy som en häxa

Vart en söt liten häxa hihi

Theo ville först men sen inte.. Nu verkar det som att han vill igen så lyckas jag måla honom kommer bilder upp på honom med :)

Jag började måla men fick enbart dit grunden, så han fick bli hulken :)

Theo som hulken

MEn en liten grön sak vart han som man bara vill pussa p¨å

Nå, vad tycks? Fina va?

Kommentarer :

#1: J and B

Vad fint du kan måla,är imponerad.ha det bra.från Öland J and B

skriven

Kommentera inlägget här :