Lugn & skön morgon

Hej Hej

Idag har jag badat på morgonen. As skönt, en massage på det hade suttit perfekt men min karl var ju på jobbet så det vart det ju inget. Men barnen har varit helt underbara på morgonen och vi hann med lite mys innan dagis och skola.

Idag har även Åsa och Pontus varit förbi och vi hade lunch ihop. Alltid lika trevligt att träffa dem. De är så snälla.
tack för att ni finns i vårt liv :)

Igår va det rabatterna som stog i focus på kvällen. Jag och framför allt Evy gjorde så att de vart jättefina. Dock hade våra rosor dött på grund av den svåra vintern och jag klippte ner dem lite men de var totalt trorrt .. Himla synd men bara att ta upp dem och sätta några andra blommor där. Inga roser igen eftersom rötterna går ner så långt och gör att det blir fuktigt på hösten i källaren. Så sen får jag sätta lite när lönen kommer

Bild hämtad ifrån google. Det är en rosenbuske

Nu skall jag göra mig i ordning för att gå till körskolan.

Ses senare

Kommentarer :

#1: Åsa

Tusen Tack själva för att vi har ER i våra liv ni är helt underbara. kram kramizzzzz .. Från Era vänner stora som små i vår familj.

skriven

Kommentera inlägget här :