Glass i solen...

Igår var vi inte inne i långa stunder. Fredrik och pojkarna gav sig iväg på en skogstur och lekte i skogen. Jag och de små cyklade och lekte på baksidan av huset.

Jag fick även en hel del gjort i trädgården med att rensa bort massa ogräs så som krasse som finns överallt i vår trädgård. Men det är massa kvar så jag kan inte vila än..
Vi äter glass i solen

Så att äta glass i solen var ju ett måste. Fredrik kom hem med en guldglass som smakde helt ok. Men eftersom den är så stor fick han äta upp nästan allas glassar. Först min och Evelyns. När Theo och Benjamin oxå kom och sa att de inte orkade sina så va det stopp i hans mage. Han hade ju trots allt ätit en hel själv innan han fick hela min och Evelyns. Jag kan äta choklden men innehållet är inte mej kärt. Hellre en isglass tycker jag..

Mina fina underbara barn
Jag fick fram vår trappa som varit gömd under en hilma massa högt gräs och jag skall plantera nya blommer vid sidan


Det är så härtigt att va i solen

Sist vill jag bara lägg in dessa fina bilder på mina små...Var bara tvugen....de är ju så fina...

Kommentarer :

#1: Anneli

Du har verkligen superfina barn. Och vad härligt det ser ut där i gröngräset.



Om du vill får du gärna gå in och kolla på min nya blogg där jag skriver lite mer om mig och familjen. Bloggen har bara funnits ett kort tag, så jag har inte hunnit skriva så mycket. Adressen dit är http://metrobloggen.se/5generationer



Ha en härlig måndag!

skriven
#2: Kardac

Vilka vackra barn du har!



Kram,

K

skriven
#3: Thakock

sv: Ja, dom är så söta så. =D

skriven
#4: jasmingz.blogg.sejasmingz.blogg.se

Bästa mostern:)

skriven
#5: Åsa

Ja era barn är jätte fina å goa barn :) Samt att DU har en helt underbar sambo såååå snäll han ska du vara extra rädd om. Dessa män är mycket sällsynta.. Tur kanske då att vi har varsitt exemplar av dem. kram i solen.. :)

skriven

Kommentera inlägget här :