Ett År Äldre

Igår fyllde man då år. Nu är man hela 33 år. Jag vet att jag har sagt detta innan men ursch va tiden bara springer iväg. Stanna klockan ett tag snälla så att man hinner andas och ta in det man ser.

Jag fick ett underbart uppvaknande, mina barn och min man kom in sjunandes med blommor och presenter.

Blommor, två filmer och en väska fick jag i present. Plus så att datorn vart fin =)

Fredrik är så underbar och min datorn är nu så fin, mycket finare än innan. Jag som bad honom att inte köpa nått :P. Men istället fick jag massor.

För man får ju inte glömma bort min fina lilla pärla

mina fina lilla bil pärlan som hon så fint heter nu

Igår kom Åsa och hennes familj förbi. Utav dem fick jag praliner.. Gött

praliner

Hmm undrar om man kan frysa in dem?? Det kommer ju dröja innan jag äter upp dem eftersom det är ju så himla mycket :P

men min dag har varit as bra om man bortser ifrån att jag missade körlektionen och mitt lilla utbrått jag fick då.  Jag älskar hela min familj till 1000, tack för att ni finns...

Sen fick hag ju en hel del över 90 grattishälsningar på facebook så jag känner att jag blivit grattad idag :)

kramis på er alla därute

Kommentera inlägget här :