Ursch vilken natt

Igår vart jag uppring om att börja jobba på måndag på mitt gamla jobb. Tiderna är alltifrån 06:00 till 22:00. Även varannan helg är ett måste. Jag tackade ja och börjar redan på måndag.

Efter det valet mådde jag uselt. Kunde inte sova på hela natten. Somnade kl 04:00. När Fredrik kom hem igår var jag irriterad och arg och inte alls vänlig. Jag ville bara vara själv, stänga in mej och inte träffa någon.

Det kan man ju inte säga till barnen så det var bara att hålla god min men Fredrik märkte ju direkt att det var ingen ide att prata med mej den kvällen. Så vi sa inte så mycket alls till varann igår.

Skall ringa runt idag o kolla lite hur det blir med avtal o sånt.

KRamis

Kommentarer :

#1: Marina

Är du verkligen redo för detta då? låter lite mycket med även varannan helg? klart det är pengar, men tänk på hälsan också.

skriven
#2: Sosso

Måste man så måste man...

skriven
#3: Angelika

oj gumman.. ja förstår att du blir stressad efter hur de behandlat dig.. men skönt att ha en inkomst..

hinner du gå ur hela din sjukskrivning då? du måste ju vara frisk innan du börjar..



ta hand om dig!

kramar

skriven

Kommentera inlägget här :