♪ Sound of The Day by Lady Gaga ♪

Paparazzi



Kramis

Xoxo

Kommentarer :

#1: Evelina - Gravid i v31 ♥

Tack tack :) Jo vi har namn, kommer att skriva det snart :)

skriven
#2: Lisa

ja sbolut får du gissa nytt datum :)

skriven
#3: Emelie. ♥

sv; det är klart att jag gör! :-D

skriven
#4: dlc

sv: hehe okej ;D

nja bara tagit det lungt .. har inte varit fint väder alla dagar :/



själv då ?

skriven
#5: Felicia&Emma§

Mycket lättare och tar inte så mycket tid : D

skriven
#6: Madde

Hej!

Hoppas allt är bra med dig. Eftersom du kommenterat medan jag varit bortrest så ville jag kika in och säga att jag är igång med bloggandet igen nu.

Kramar

skriven
#7: Madde

Vi har haft det superbra. Jag kommer lägga upp massa bilder och även lite videos och skriva lite mer exakt om vad vi gjort. Men vi har upplevt massor i Paris. Vi var på Louvren, i Eifeltornet, i Notre dam m.m.



Hoppas allt är bra med dig. kram

skriven
#8: Julia

svar. hehe:P

Nä, inget alls. själv?:D



kramar

skriven
#9: Monika,♥

sv: hehe ja, fast jag brukar itne följa den serien så mycket ;) ser bara på det ibland.

skriven
#10: LIENE

sv: Första jeansjackan och sista, kavajliknande saken, hihi:D



Lady Gaga är grym hon!

skriven
#11: siri skywalker

Vilken mysig design!!!

skriven
#12: Kadri

älskar Gaga

skriven
#13: Anonym

Lady gaga är sååå bra :)

skriven

Kommentera inlägget här :