♪ Sound of The Day by Edward Maya feat ♪

This Is My Life

Kommentarer :

#1: OLIIIVIA THE BEST !

sv; hihi jag vet, men det är jobbigt :)

idag har jag bara vart i skolan typ, sj? :)

bra låt ! :D

skriven
#2: Pam :)

sv: hah nej det är ganska lågt ;D

skriven
#3: cindii

sv: Nja inte mkt alltså, helt dött haha. sj? :)

skriven
#4: elin

haha joo de e smart:P



nja sådär... själv????+

skriven
#5: Jennifer

nää inget speciellt faaktist.. :( dudå?



kör en tips grej i bloggen.. ställ bara frågor och jag kan besvara dom ;) allt möjligt ungefär

skriven
#6: Bea

sv: bara bra :) sjd?

skriven
#7: emma.

sv: har bara fått det :)

skriven
#8: DRYGASTEVER

Haha ja men precis ;D

Nja har inte hänt så mycket faktiskt :D själv då? :D

skriven
#9: cindii

kika gärna in och svara på dagens fråga ;) ha en bra kväll :)

skriven
#10: Erika

Man borde få sätta upp en skylt på kassdisken "Självbetjäning gäller tills jag vaknat" hehe :P.



Händer inte så värst mycket roligt just nu men imorgon tänkte jag hämta hem nästan alla bebisgrejer vi har (står förvarade i ett förråd) så det ska väl bli spännande för min del iaf ;). händer det något flashigt i ditt liv? :)

skriven

Kommentera inlägget här :