Måste vara nått fel på mej :/

Igår somnade jag innan kl 21, IGEN. Va i helle... De program jag vill se börjar ju då. Det är så himla typiskt.
Varför skall jag alltid vara trött. Jag ät trött på att vara trött... Jag vill vara pigg. Pigg som en mört :)

Byter ämne

Mina barn är så otroligt söta. Igår somnade jag med Theo nära mej så att jag knabbt kunde röra mig. Så brukar han alltid somna med sin pappa men eftersom jag somnade först så fick det bli jag. Sen på natten rullade han över till Fredrik och jag kunde röra mig igen.

På morgonen satt vi som vanligt i soffan och mysade ihop. Jag var bara tvugen att ta lite kort på mina små grisar...

Theodore & Evelyn

Jag lovade Evy att vi skulle gosa när hon kom hem eftersom vi inte hann inte så mycket i morse. Hon gillar att sitta i mitt knä, jag håller om henne och läser ur en bok. Nu när theo blivit äldre har det ju blivit att jag har ett barn på var sida och då är det ju inte samma sak. Så nu har jag lovat och hoppas nu att Fredrik kommer hem i skaplig tid så att vi hinner gosa lite innan hon somnar för natten.

Nu skall jag ta hand om tvätten

ses senare

kramis

Xoxo

Kommentera inlägget här :