Det sa bara klick...

Det sägs att när man träffar en ny människa så tar det ca 3 sekunder och man fått en åsikt om hur denna person och får man ett dåligt förtsa möte tar det 10 st till möten för att vända det dåliga omdömet till att bli gott..

För ett tag sen träffade jag en tjej på en barnklädesbytardag i grannstaden. Vi var flera där och jag hade fått nyheten om denna dag via en tjej som flyttat dit. Väl där så pratade man med alla och då var det en tjej som jag verkligen fick bra kontakt med. Efter en lång pratstund och vi kommit fram till att vi skulle höras av igen kom vi fram till att vi kände samma person. Världen är då liten..

Det började med en spontan shoppingrunda och i söndags åkte jag dit med två utav mina barn och min vän Martin. Martin är mannen jag tar med mig när min man inte kan. Tur att han är social annars hade det varit svårt ... Vi skulle byta lite kläder till våra barn lika bra att passa på att ta lite fika :)

Ialla fall...Vi är så lika varann. Båda kan babbla huvet av den andra och henns man är som min man. Så de är som vi, skillnaden är att de tar två barn istället för 3 hihi

I söndags så hade vi väldigt trevligt och jag hoppas att det kommer att upprepas..Våra barn gick så bra ihop och de stora pojkarna hittade varann direkt percis som jag och Åsa. Det känns lite kontigt att träffa någon och det känns så rätt. Hoppas att du står ut med mej och att du stannar ;)


Detta är tjejen jag pratar, Goa Åsa

Pontus
Hennes man Pontus

Ellinor
Ellinor

Daniel & Syrsa

Daniel & Syrsa som leker ..nu vad det leker hahaha

Otoligt glad att lärt känna er så jag hoppas att vi inte släpper varann i första taget..

Kramis

Xoxo

Kommentarer :

#1: Åsa

HEJ!!!

Åh TACK SJÄLVA !! Först å främst så Ska jag bara tala om att Daniel sa så här idag att -Mamma , du vet Syrsa,HAN VILL JA LEKA MED VARJEDAG för han är så rolig å snäll men lite trist att DE inte bodde som tant å farbron bakom ¨årt hus för det är lagom långt ... SÅÅ GOSIGT Å snällt av våran son och det är ÄKTA känslor rakt ut i från hans hjärta.. såå SOSSO NI LÄR FÅ STÅ UT MED OSS för vi vill INTE gå miste om er heller .. Kramizz till er alla, å snälla Han med sköldpaddan som Daniel sa dvs Martin . VI är glada att få lära känna er också. :P så det är ömmsesidigt..

tänk vad världen blir liten när allt är så rätt ... HA DE BRA VÅRA GOA VÄNNER och från vår familj så släpper vi inte er i första taget.

Ha nu en bra kväll !! åh korten är jättefina..

skriven

Kommentera inlägget här :