Sondmat

Igår stod det klart att jag skulle få sondmat. Jag skall äta detta i 6 veckor och skall hämta ut maten fredag nästa vecka. Jag hoppas verkligen inte att det smakar skit för då dööör jag. Detta skall göra aå att min mage stabiliseras och blir bättre. Hon sa att de flesta blir ialla fall lite bättre efter detta om inte mycket :)

Jag hade ju hoppats på att det skulle vara smaksatt men det är det inte. Det skall drickas varmt oxå vilket inte är så kul om denna sköna värme vi har ute fortsätter att bjuda oss på fina dagar...

Det skall smaka som välling typ och det tycker jag ju om. Så jag håller tummar och tår att jag inte tycker att det smakar skit

Kommentarer :

#1: Bibbi

Så fina bilder och filmsnuttar! Flickorna i sandlådan blir man bara sååå lycklig av att se!

Underbara sommarbilder!

skriven

Kommentera inlägget här :