Tält uppe =)

Hej alla

Jag trodde verkligen att det skulle börja regna igår. Precis som idag var det mulet hela dagen typ enbart enstaka gånger under dagen tittade solen fram.

Jag var och tränade på förmiddagen, sen på eftermiddagen fick jag faktiskt en massa gjort. Eftersom inte vädret vart för att bada så har vi inte använt poolen på några dagar. Så den fick städas och tvättas ur. I med nytt vatten...

Tält och poolen

Sen kom tältet upp. Gick smidigt och det var väldigt stort. Supernöjd med det faktiskt. Fått lånat det utav Bibbi & Janne. Så nu står det på vår tomt och barnen tjatar om att få sova i det. Alla hjälpte till att få upp det, barnen var så duktiga. De är så gulliga, barnen alltså. Så få fort tältet var uppe sprang de upp hämtade kuddar och täcken för att lägga in i tältet, en massa leksaker skulle de oxå ha, så in med det...Så hör man hur de sitter och diskuterar hur de skall sova och vart. Så nu vet alla vart de skall sova och spelar ingen roll vem utav dem man frågar så svarar alla samma sak. Så nu bwehöver vi inte krångla med det sen :)

Fick åka och handla oxå...vi har ju en ny bil där vi har extra säten bak. När vi stannade fick de sätta sig där för att jag ville ta ett kort på mina grisar. Annars är det enbart Syrsa som sitter där...

Syrsa och Puffa sitter i bilen

Senare idag skall vi till mina svärföräldrar på grillkväll. Något jag ser enormt fram emot. Jag gjorde dock felet att berätta det tidigt till barnen att vi skall dit så nu undrar de hela tiden var klockan är. För runt 16:30 skall vi åkaoch tiden går ju så sakta nu på morgonen..

oj vad klockan är mycket. Måste byta om för att gå iväg och träna..

Ses senare....

Kommentera inlägget här :