En slödag, ett måste ibland...

Hej Alla

Igår var jag och evelyn hos läkaren med Evelyns lilla fot. För mer än 6 dagar sen slog hon i den så att hennes lilltå och en del av foten svullnade upp. Nu är visserligen svullnanden nere men foten är fortfarande blå och hon får ont så fort smärtstillande avtar. Så vi var och kollade så att det inte var en spricka. De gör ju inte så mycket när det gäller lilltån men vi lindar in den med med tejp, sätter ihop den med tån som är brevid.

Det var ingen spricka med läkaren sa att det kunde ta veckor innan hon var helt återställd och vi skulle fortsätta linda hennes tår ihop.

Medans vi var där så fick pojkarna leka av sig på en lekpark och mata fåglar. Vi var där i över 2 timmar så de började till o med bli uttråkade, så det var inga problem att gå därifrån när vi skulle gå hem. Vi köpte glass, eller alla utom jag, jag tog en korv istället. Var as hungrig..

Syrsa och Lilleman
Mina gullungar, Syrsa och lilleman...

Mycket lek vart det igår när vi kom hem, skönt att bara ha sånna dagar oxå. Inga måsten men det blir det mera utav idag...

För här skall det städas hela dagen :( Ett stort måste eftersom vi inte lyft ett finger på 2 dagar typ. Ett måste nu...

Vad skall ni göra idag då?

Kommentarer :

#1: Marran

Hoppas foten blir bättre snart!



SV: Jo det gick rätt bra ändå. Fick nykeln tidigare än vad jag trott.

skriven

Kommentera inlägget här :