Blogg uppehåll. Skall opereras Gastric Bypass

Hej Alla

Som de flesta vet som följer min blogg så är det en stor dag i övermorgon. Då skall jag opereras för att minska min magsäck, dvs Gastric Bypass.

Allt började när min lever visade sig ta skada och med denna operation så hoppas vi på att fettet i levern kan minska. Sen med att fettet minskar kan min lever återhämta sig, förhoppningvis

Så nu vet jag ju inte om jag kommer att ha tillgång till internet däruppe. men datorn åker med. Packar ner en massa filmer och böcker. framför allt teoriböcker eftersom jag kan ta denna tid till att plugga till körkortet.

Jag åker upp till stockholm inatt. Precis som tidigare hjälper min svärfar mig upp. Imorgon skall jag möta narkosläkare och göra hälsoundersökning osv.

Så den 20 januari ligger jag på operationsbordet, kommer att vara kvar i några dagar. Så pga detta kommer jag ta ett litet uppehåll ifrån bloggen.



r jag kommer hem får ni följa mig och min viktminskning. :)

Kramis

Xoxo

Kommentarer :

#1: Linda

LYCKA TILL!!!!!!!!

skriven
#2: Diana ♥

Lycka till!

skriven
#3: Anneli

Lycka till! Det kommer att gå jättebra.

skriven
#4: bibbi

Du vet att vi tänker på dig. Lycka till och puss och kram.

skriven

Kommentera inlägget här :