Angelika firar sin guddotter

Hej Alla

Jag e ju som jag är, måste jag ju börja med.  Seg att uppdatera denna blogg. Det händer så mycket som gör att jag har verkligen inte tid att sitta ned och fixa med bilder och skriva några rader. Så nu gör jag lite och hoppas att kommer mera framöver

Evelyn har ju 4 st gudmödrar. Min syster (som totalt glömde bort att hon fyllde år) Martina, som flyttat till Gotland, Jessica, som oxå glömde bort henne och Angelika, som aldrig glömmer bort sitt gudbarn.

Hon firar henne både med presenter och julklappar.
Idag kanske inte Evy fattar vad detta betyder med att ha gudmor som verkligen finns där men iframtiden så hoppas jag att de finns där för henne när hon inte vill prata med mej utan vill ha någon som inte tar åt sig lika mycket som jag säkert kommer att göra. Eller bli arg på något för den delen...

Hon kom den 23 aug med sin sambo Kalle, och de fick en massa fika och tårta. Eller nja, fick tårta ar väl att ta i, jag hade ju köpt en tårta med nötter i så Angelika fick snällt kolla på den men inte äta eftersom hon inte tål nötter, typiskt :/

Lila Hello Kitty klänning/tunika

Hon fick en jättefin Lila Hello Kitty klänning/tunika. Evelyn älskar Hello Kitty och hennes favvofärg är lila. det kunde inte bli bättre :) Hon ville ha på sig den direkt men jag måste tvätta den först men sen så ..

Angelika och Kalle

Det är alltid lika trevligt att träffa dem så jag hade en trevlig kväll. Barnen vart höga på socker hahaha sprang runt som duracellkaniner långt in på kvällen. De åkte vid 21, då somnade Theo direkt men Sysra och Evy såg fångarna på fortet och det slutar ju runt 21:30 så efter det kom de i sängs ops...inte äta kakor och tårta så sent nästa gång

Men en gång lite då och då dör man ju inte av hihi ;)

Tack Angelika och Kalle för den fina klänningen och ert trevliga sällskap hoppas att vi ses snart igen

kramis


Kommentarer :

#1: Angelika

Tack själv gumman!! Var roligt att träffa dig igen.. Snart igen som sagt.. :)

skriven

Kommentera inlägget här :