Theos nya säng

När jag var och skänkte en massa saker på hjärta till hjärta, så hittade jag en växasäng där för 100 kr. Jag tänkte med lite färg skulle den bli fin så jag köpte den. Fredrik såg inte det jag såg utan tyckte att det kanske var att kasta pengarna i sjön men jag har nu grundmålat den och satt på fin oljefärg och voila...

Theos växasäng

Innan hade vi en stor 90*200 cm säng som tog upp hela rummet. Det fanns ingen plats för att leka på golvet. Madrass hade vi ju redan sen innan. Jag vart väldigt nöjd faktiskt.

Så summa sumarum ca 200 kr då för en ny säng om man räknar med all färg.

Jag tycker att det vart fint eller vad tycker du?

Kommentarer :

#1: Anonym

tror nog dt är h&m och gina :D

skriven
#2: marika

Vilken fin säng, som ny!

skriven
#3: Diana

Wow, det blev en rikigt snygg säng! Helt klart värd mer än de 200 du la ut!

skriven
#4: I D A :)

sv. ihihj aa eller hur ;D ha en bra dag ;D

skriven
#5: Johanna

Blev riktigt fint. en växa säng är kanon bra och ha :)



Jag brukar annars vara ute i god tid, men ibland är det bra och se jobbet sent :)

skriven
#6: Secret

De blev jättefint ju! :) Jättesöt säng ;)



Kolla min nya blogg! :D

skriven
#7: Bibbi

Jätte - jättefint!

skriven
#8: Angelika

Superfint, åh så söööt!!

skriven
#9: :)

Åhh va fin sängen blev . visst är d kul med loppis fynd å snygga upp det.

skriven

Kommentera inlägget här :