Lugn lördag?

Hej Alla

Vilket tråkigt väder man vaknar till... grått och kallt. Går runt och småfryser gör jag oxå till och från. Barnen lekte medans vi äldre tog hand om tvätt och dammsög golv och plockade alla leksaker som ligger utspridda över hela huset.  Efter det tog jag tag i mina akvarium  så nu är de färsdiga. Fiskarna skall det ju oxå städas hos och filter skall bli rena. Så nu när det är klart skall julpynt och julgardiner upp.

Fredrik och lilleman var iväg och handlade och Evelyn och jag valde vilka gardiner som skulle fram.

Så fram med strykbrädet och för här skall det strykas gardiner =))

Ses sen

kramis

Xoxo

Kommentarer :

#1: Kristin

Hej! Ny tävling i min blogg där du kan vinna världens coolaste telefonen, designad som en hägklackad sko! Var med än gärna med och tävla, ingen blogg behövs.



Länk: http://liddie.blogg.se/2009/november/contest-6.html#comment



Kram

skriven

Kommentera inlägget här :