ღ Morsdag ღ

Hej

ღ Morsdag ღ -09


Idag har jag haft det en bra dag. Började toppen av att hela familjen väckte mej. Fick massor utav pussar och kramar. Benjamin hade ritat en bild till mig och så fick jag duchcréme och lotion. Luktade väldigt gott.

Älskar att börja dagen med att  ligga och gosa med hela familjen. Finns inget underbara sätt att vakna upp på.

På förmiddagen åkte vi och hälsade på Fredriks mamma Bibbi och på eftermiddagen var vi hos min mamma.
Inlägg ifrån de besöken kommer i morgon. Vart många kort att fixa :P

Hörs i morgon

Xoxo

Kommentarer :

#1: BIBBI

OH så vackra rosor!

Var rädd om alla små teckningar och kort där det står typ vilken bra mamma du är! Fredrik skrev till mig en gång.... Min mamma är söt som en flamma....

Gissa om det värmer!

skriven
#2: Carolina

Tävlingen i samarbete med Tuffa Tilda är nu avslutad - var det du som vann? Kika in och titta, och tävla gärna igen i min nystartade tävling i samarbete med Lilla Barnkammaren! kram

skriven

Kommentera inlägget här :