Konstiga arbetstider :/

Hej

Nu är jag inne på jobbet och bloggar. Har ett tag nu varit sjuksriven men eftersom jag klättrar på väggarna hemma övertalade jag min läkare att få börja arbeta lite lätt igen. Han var emot det i början men tillslut gav han vika och gick med på det. Så nu arbetar jag 50% och sjukskrivern 50%.

Har jag arbetat i tre dagar. Första dagen vart katastrof  typ. Jag och min mage ville inte sammarbeta men det fick gå. Så i tisdags åt jag inte lika mycket för att slippa springa så mycket på toa när jag är på jobbet.

Idag så får vi se hur det går, men jag arbetar ju enbart 1h idag. Ja ni läste rätt.
 Min arbetsgivare har verkligen gett min konstiga arbetstider. Inte då som jag trodde att de skulle ge mej, typ 4 h om dagen. Nej nej..det vart 6 h här och 4 timmar där och sen 1 h ibland. Så det roliga är ju att det tar 1,5 timmar för mig att ta mig till jobbet. Åker tåg och buss. Så för 1 timmes arbete har jag restid i 3 timmar. Hela dagen blir knas ju :/

Nu har timmen gått och jag tänkte sitta en stund och kolla runt på lite bloggar och spela lite travian...

Kramis

Kommentera inlägget här :