Här får man inte ha ryggont inte

Hej

Jag lyssnade på Rixfm imorse och hörde hur Roger och Titti diskuterade en artikel de såg i en tidning. Det handlade om en kvinna som utsetts till att ha världens största naturliga bröst. 1,7 meter i omkrets och en vikt på 18 kilo. De måste skoja tänkte jag. Vem vill ens ha så stora, snacka om ryggont.
Jo tydligen finns en som vill ha så stora och hon heter Norma Stitz och bor i Atlanta, Georgia,

Snacka om stora bröst !!!!!
Hon har världens stösta naturliga byst. Foto: © Europics[Cen]
Källa: Expressen

Läs även andra bloggares åsikter om

Vad tycker ni?

Kramis

Kommentarer :

#1: Skogshuset

Heeej! Tack för besöket på min blogg! Har haft en himla hektisk vecka så jag har inte hunnit besöka alla goa bloggare som tittat in till mig förrän idag. Fniss - dendär bilden gick runt på jobbet idag och vi FATTAR inte hur människan orkar bära upp domdär?!

skriven
#2: Karin

SHIT!!!Seriöst Hon MÅSTE ha ont i ryggen...

skriven
#3: Bibbi

Den första kvinna jag sett som har haft mer bröst än kropp!

skriven
#4: Susanne

Norma Titz :P hihi

skriven
#5: Stefan

Jösses vilka gigantiska bröst.



http://god.toppform.nu



Steffo

skriven

Kommentera inlägget här :