42 frågor om en person jag älskar.

Hej Allihopa!

Hittade dessa frågor när jag tittade runt i bloggvärlden. Vill du se hos vem klicka här .
Tyckte det var så gulligt så jag kopierade av texten och svarade själv på frågorna
Jag utmanar Bibbi, Susanne och Ida att skriva detta om sina män.

Min Fredrik
Skall lägga in en annan bild här sen

1. Vad heter han?
Fredrik Johansson
2. Hur gammal är han?
Han e ju en gubbe nu oj så gammal han e...redan 33 år.

3. När träffades ni sist?
Nyss, han e hemma

4. Vad har han för hårfärg?
Råttfärgat typ
5. Brukar han färga håret?
Näpp, det e inget han gör
6. Vilka färger har han haft?
 Råttfärgat ^^
7. Vad har han för parfym?
Han använder Lagerfeld Classic, Eau De Toilette. Jag köpt till honom =)
8. Är han galen?
Jaaa hahaha menar du men han är min toker

9. Vad är erat första minne?
Vi tittade en massa på film och mumsade i oss en massa godis.
10. Har ni många minnen ihop?
Ahhh som en hel livslängd

11. Vart bor han?
Hos mej, vi bor ihop

12. Har ni varit utomlands tillsammans?
Näpp, inte än =(

13. Är du avundsjuk på honom?
Nej

14. Hur mycket älskar du honom på en skala mellan 1-10?
Oj går inte ens att mäta men flera miljoner

15. När träffades ni första gången?
Första gången jag såg honom, dec-01.Stod han och väntade på mig på gatan utanför min lgh. Stod och tittade på honom en stund innan jag gick fram. Han såg nervös ut och va så söt.
16. Hur träffades ni? 
Via internet, Spraydate, så orginelt NOT
17. Vad går han i för sporter?
Inga men gillar att titta på ishocky och fotboll

18. Vad brukar han göra på helgerna?
Är ofta med oss, dvs hans familj annars träffar han kompisar,

19. Göra efter jobbet?
Slappar,,,nä då då tar vi hand om barnen och sen slappar framför dumburken
23. Har han fräknar?
Näpp

24. Har ni kollat på film någon gång?
Hahaha jämt o ständigt.

25. Har ni bråkat någon gång?
Nej inte nått ordentligt men vi har jag haft diskutioner

27. Har ni skrattat tills ni gråtit?
Ahhhh hahhaa flera ggr, bor man ihop med honom får man inte en lugn stund

28. Har du sett honom gråta?
Ja

29. Vad gjorde du då?
Tröstade honom

30. Har du sett han vara riktigt arg?
Ja, fast det var haninte på mej, nått med jobbet

31. Har han sett dig gråta?
Ja

32. Vad ska ni göra i sommar?
Skall åka på semeter med vår nya husvagn =)
33. Har han svikit dig någon gång?
Neeej.

34. Har ni pratat i telefon någon gång?
Jaa hahaha varit tillsammans i några år nu

35.Vad skulle du göra om personen dog? 
Klarar inte av att ens tänka tanken men antagligen dö jag med. Skulle inte klara ev dag utan min älskade 

36. Kommer ni vara kompisar om 10 år?
Det hoppas jag verkligen.

38. Vad är det bästa med honom?
EXAKT ALLT! 
39. Vad skulle du vilja att han ändrade på?
Ingenting, man ska ju inte ändra på något som redan är underbart
40.Skulle du ge honom pengar om du vann 1 miljon? 
Ja, utan att tveka, 50/50 är det som gäller

41. Hur ser hans klädstil ut?
Vardagligt, jeans och tröja typ

42. Erat bästa minne??
Vår första kyss....den skojar vi om än idag

Klart

Kramis

Kommentera inlägget här :