Ännu fler tråkiga nyheter, när skall det ta slut liksom...

Hej

I fredags fick vi reda på att Fredrik kommer att bli varslad ifrån sitt arbete. Det är 180 st som kommer att få gå. Vi har ju haft detta på känn och har pratat om hur vi skall fixa det ekonomiskt hemma. Vi har kommit fram till att vi säljer bilden.
Så i lördags var Fredrik och köpte en ny mycket billigare bil i Linköping. Vi har lagt ut våran på blocket. Vi har pratat med varenda bilhandlare  känns det som och ingen vill ju köpa en så att vi får pengar tillbaka. Dåligt men det e ju sånna tider tyvärr.

Barnen har ju varit magsjuka oxå. Syrsa va väldigt dåligt i fredags men sen har han inte visat några tecken alls på att må dåligt. Så han har varit på två kalas denna helgen.

Sen på natten till lördagen va det Evelyns tur. Jag tog hand om henne hela natten och hon slutade inte spy. Lilla pluttan var helt slut sen dagen efter men var på benen och lekte trots allt. Även nu natten till söndagen spydde hon men då tog Fredrik hand om det istället. Hon är nu bättre vilket e skönt. 

Men jaha, vem tror ni nu ligger med feber och har magkramper så det heter duga. Jo JAG. Tog precis tempern och jag har 39 graders feber. Frossar och fryser som en gnu. Jag och Pluttan tog varmt bad efter att vi kommit hem ifrån IKEA men det hjälpte inte. Frös lika mycket för de. Har inte fått i mej någon mat alls idag. Det funkar helt enkelt inte, bara vänder sig i magen på mej och fy vad ont jag har.

Fredrik ser oxå ut som att börja få en släng utav detta så här är vi nu två helt totalt sluta och skulle somna på momangen om våra barn tillät oss.

Idag köpte vi det sista till Theos garderob. Så fick vi det gjort ialla fall.

Nä nu måste jag lägga mej ett tag till, pallar inte att sitta uppe nått mer

kramis

Kommentarer :

#1: Bibbi

Fy vad trist det låter, med Fredriks jobb! Så blev det så till slut! Och så magsjuka på det. Ska det aldrig ta sluuut!

Jag har också feber, så jag kan inte ta Mio i morgon. Fryser så jag är knottrig över hela kroppen.

Ge Fredrik en stor kram från hans mamma. Tänker på er. puss. Bibbi.

skriven
#2: Susanne

skriven
#3: Susanne

Skit vad tråkigt med Fredrik! :( Och som mamma sa, magsjuka på det oxå! :(( Hälsa Fredrik. Vi tänker på er. Kramar

skriven

Kommentera inlägget här :