Bloglovin´



Ja nu tänkte jag ju tanken,...

Jag har än så länge 11 prenumeranter hos mej, men jag vill självklart ha fler..

Ja menar ..vem vill inte det.

Det jag skriver om är min vardag, min leversjukdom hur den påverkar mej själv och min familj.  Annars är det en blogg som vänder sig till de läsare som har barn eftrersom jag är 3 barnsmor blir det lätt att man skriver om barnen och vad tips som just det området.

Nått som alltid är återkommande är "Sound of The Day" där jag lägger upp dagens låt

Hoppas att du vill följa mej...så följer jag dej

Kramis

Xoxo

Kommentarer :

#1: Linda - det handlar om helheten!

Hej, jag följer dig nu, hoppas att du gör detsamma! =)

skriven
#2: MenJagVetInte - Lite snyggare, lite bättre.

Hej kul att du är med! :) Eftersom att jag bara kommer dra nån slumpmässigt ifrån mina kommentarer så öker ju din chans om du kommenterar flera gånger i samma inlägg. :)

skriven
#3: evelina

sv; nej men det är samma utbildning bara att det inte är den skola som jag ville ;(

men men :)

jarå :)

kram!

skriven
#4: sanna

sv: har lagt till dig nu, så jag hoppas du lägger till mig ;)

skriven
#5: sanna

sv: ^^ detsamma

skriven
#6: SOFI - fotoblogg

svar: tack :)

skriven
#7: steph

hej! hha, jag vet men jag bytte blogg för jag va så trött på namnet "mize" så jag bytte men tyckte ju om bloggen sådärför ser den lika dan ut. ja du kan ta bort den badra! kram!

skriven
#8: angelica - en annorlunda och bättre ung mamma blogg

tacks ka du ha, snäll du är=) fin blogg du har, lägga till varann på bloglovin kanske?=)

skriven
#9: angelica - en annorlunda och bättre ung mamma blogg

va kul, jag har lagt till dig nu=)

skriven

Kommentera inlägget här :