Söndag, och fortfarande otroligt trött ...

Nu på söndagen finns det en hel del man skulle vilja få skrivet och berättat men så har man inte ork.


I fredags skulle jag ha gått på kräftskiva hos Angelika men orkade inte så jag stannade hemma. En glad överraskning var att Fredrik kom och hämtade mig på jobbet. Det öste ner och jag trodde att jag skulle få ta den långa vägen hem men jag fick skjuss =)

Så igår kom Angelika hit, eftersom jag inte orkade komma till hemme kom hon hit med kräftskivan. Va gullig hon e. Så hon bjöd oss alla på goda pajer, sallad och kräftor. As gött. Sen hyrde vi film.

Angelika bjuder oss på kräftor =)




Ena filmen
What just happend = AS DÅLIG
The End of The World = Dålig
Disco daggarna (barnfilm tyckte barnen va bra

Bilder sen igår kommer att läggas ut senare idag

kramis


Kommentarer :

#1: BIBBI

Angelika, är det hon som var hemma hos er när vi uppvaktade Evelyn? Vem hon än är...vilken jättegullig tjej som kommer hem till er med kräftskivan! Var rädd om henne.

KRAMIS

skriven
#2: Sosso

Ja det var hon som kom. Jag kommer att lägga upp bilder när jag kommer hem.



Jo det är en utav mina närmaste vänner som jag inte kommer att släppa i första taget. Älskar henne för mycket för det ;)



Pussilepuss

skriven

Kommentera inlägget här :