Benjamin blivit galen i karate

Hej

Ja, min son är nu inne i ett stadie där allt i hans värld och i hans huvud handlar om karate.

Benjamin visar karate Benjamin visar karate

Han springer runt här hemma och låter
-hoo...haaa..
Hoppar och slår. och säger kolla mej mamma typ hela tiden när han hittat på ett nytt moves.

Det började när Avatar gick på nick. Sen har det bara eskalerat.

På youtube finns det att hitta klipp på Tyler Weaver , en kille som har tränat sen han vart född typ.

Helt otrolig ialla fall...fler klipp finns att ses på youtube

Sysra är så söt, när han springer runt här hemma och försöker efterlikna Tyler och säger:
-Mamma ,sen kommer du se mig där (på youtube) och då kan jag göra allt det där.
Åhh ja det kommer jag lägga upp allt, så fort jag köpt rätt kamera så skall jag lägga upp det han gör redan nu.


Tyler Weaver US Open 2006


Tyler Weaver 2007 U.S Open Grands


Sen lite äldre killar som gör lite trix...

Kramis

Kommentera inlägget här :