Här svarar jag på 100 frågor .....

Kanske får du reda på nått du inte visste om mej....

1. Tre namn jag lyssnar till:

Sosso, Sofia, Lovely
2. Någonting jag tycker om med mig själv:
Att jag är ömsint och har lätt att umgås med andra
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
Att jag inte alltid tar saker på allvar fast jag borde...
4. Detta är jag rädd för:
Att någon i min familj ska bli allvarligt sjuk.
5. Tre saker jag vill ha varje dag:
Kärlek, sömn och lite mat kan vara bra det med..

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
Döda någon/mig själv, slå mina barn, såra någon medvetet.

7. Detta tycker jag om att göra:
Umgås..

8. Detta vill jag göra just nu:
Leka med mina barn men kan inte eftersom jag har stukat foten.

9. Bästa känslan:
Kärlek

10. Värsta känslan:
Svek
11. Egenskaper jag gärna vill att min partner ska ha:
Snäll, kärleksfull, tålmodig..

12. Vad gör du helst en lördagskväll?
Umgås med min familj och vänner.

13. Jag vill gifta mig:
Ja, absolut. Så fort jag kommer in i drömklänningen så :)

14. Följande saker vill jag göra innan jag dör:
Resa med min familj och se världen. Hoppa basejump ifrån en hög klippa, dyka med vithajar och gifta mej med Fredrik.

15. Min käraste ägodel:
Hmm, mycket saker har betydelse för mig..Har nog inte så mycket som är värt pengar men det jag verderar mest är mitt
fotoalbum sen jag var en liten tjeja. Sen även min förlovningsring.

16. Något jag vill ha i present:
En digital fotoram...

17. Detta har jag på mig just nu:
Jeans, tunika och en svart cardigans.

18. Favoritkläder:
Leggings o tunika, mys..

19. Favoritdjur:
Hund, framför allt raserna, Staffordshire Bullterrier, Engelsk Bullgdog, Frans Bulldog och Mops.
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
De flesta men älskar Trance med Dj Tiesto

21. Favoritlåt just nu:
Release Me med Anges

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:
Statistik..

23. Stjärntecken:
Tvilling

24. En bok jag gillar:
Pojken som kallades Det

25. En film jag gillar:
Taken

26. Tv-program jag gillar:
Desperate housewifes.. :), Uggly Betty, Vänner, Gilmore Girls osv

27. Favoritdoft:
Musk

28. Detta äter jag gärna:
Nåt lyxigt hemlagat, typ gratäng o men ryggbiff  och god sallad till :)

29. Dricker helst:
Vatten

30. Favoritgodis:
Choklad

31. Hit vill jag gärna åka på semester:
Thailand

32. Färg på mina ögon:
Väldigt mörkbruna, nästan svarta

33. Min längd:
161,5 cm

34. Jag tror på:
Ödet

35. Jag spelar:
Piano (fast kan inte en enda not :p)

36. Person jag beundrar:
Min mamma

37. Så här bor jag:
I en stor villa på 210 kvm boyta och 110 biyta.

38. Antal döda krukväxter i hemmet:
Hmmm..typ alla. Glömmer att vattna dem. den enda som lever är vår lilla kaktus som vi fick utav Fredriks bror i födelsedagspresent.

39. Det här tänder mig:
Charm

40. Det här gör mig avtänd:
Dumhet, orättvisor

41. Favoritfärg:
vinröd

42. Favoritcitat:
Love conquers all

43. En hemlighet jag vet:
Hmm, några kankse..

44. Bästa present jag fått:
Min symaskin, den är fortfarande jättebra..

45. Senast köpta skiva:
Köper aldrig skivor..

46. Det jag är mest nöjd över mitt utseende är:
Mina ögon

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
Magen numera efter två kejsarsnitt

48. Udda förmåga/egenskap:
Hmm, kan lite om det mesta.. Envis och villig o lära.. :P

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
En pittbull, med mitt omväxlande humör :P

50. Vad lyssnar du på just nu:
Min dotter som sjunger

51. Vad har du gjort/ska du göra idag:
Skulle ha jobbat men mina barn har fått ögoninflammation så vi vart hemma. Stukade foten på vägen hem så jag kan inte heller gå
så då sitter man där man sitter.

52. Var är dina föräldrar födda:
Sverige

53. Vad är det senaste du installerade på datorn:
Skype.. :)

54. Vilken är din favoritrestaurang:
Thai Hoa.. :)

55. När badade du i en pool senast:
sommaren 2008

56. Har du varit med i någon skolpjäs:
Ja,.. west Side Story,i 9an vårt avslutningsprojekt..:P och en annan pjäs oxå.

57. Hur många barn vill du ha:
Har redan jag vill ha, så nu får någon annan fortsätta befolka sverige.

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om:
hmm..svårt kanske metal

59.Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet:
Nej, väldigt dåligt insatt..

60. Vad har du för TV-kanaler:
Alla i familjepaketet hos boxer.

61. Har du åkt moped någon gång:
Ja,..

62. Har du busringt någon gång:
Ja. hihi..

63. Har du fått felparkeringsböter någon gång:
Nej

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump:
Ja självklart har man väl gjort det

65. Vilken plats är den längs bort som du har besökt:
Afrika

66. Har du en egen trädgård:
Ja det har jag...

67. Vilken är din favorit bland tecknade serier:
Avatar

68. Kan du alla orden i nationalsången:
Ja, naturligtvis.

69. Badkar eller duschkabin:
Bubbelbadkar

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden:
Hmmm har ju sett många men Taken
71. Favoritpizza:
Poker

72. Chips eller popcorn:
Popcorn

73. Vilken färg på läppstift använder du:
ljusbrun

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång:
Vad fan ska man göra det för?

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling:
Nä..

76. Apelsin- eller äppeljuice:
Äppel..

77. Vem är den senaste som du åt ute med:
Angelika

78. Favoritchoklad:
Risen

79. När röstade du senast:
Sist det var val

80. När åt du en hemodlad tomat sist:
Kommer inte ihåg om jag ens gjort det

81. Har du vunnit en pristävling?
Ja, vann nyss i början av dec-08 ett årskort på träningsstudion. Gratis träning i 1 år.

82. Är du bra på matlagning:
Ja, jag har fått höra det.. :)

83. Klarar du att tanka själv:
Ja, klart.. Envisheten klarar allt.. ;)

84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på reklamtevekanalen:
Ja

85. Pepsi eller Coca Cola:
Inget utav dem  om jag nu skall dricka läsk skalldet vara fanta free

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb:
Nja..både ja och nej. Som servitris va det ju alltid vit skjorta, svartskjol/finbyxor och fluga.

87. Vad är det du senast handlade:
Ett presentkort till Pablo

88. Har du kräkts offentligt:
Ja, i början av graviditeten med Syrsa mådde jag så otroligt dåligt när jag och Fredrik var och handlade på Maxi. Spydde bakom köttdisken.

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken:
Har redan kärleken, så lite pengar då.. ;)

90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Njae, det ska nog ligga nånting i grunden..Men jag och Fredrik föll ju för varann direkt så likte kanske.

91. Har du ringt något betalnummer:
Ja, när det varit o skänka pengar på nåt tv-grejs..

92: Kan man vara vän med sitt ex:
Beror på. Men jag e det med mina.

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast:
Min syster...

94. Hade du mycket hår som liten bebis:
Ja massor

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar:
Vanligt tråkigt, du har kommit till Sossos telefon osv..

96. Vad har du i din väska:
Bok, mätare, mina sprutor, druvsocker, matlåda.

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig:
Tvätta ansiktet (o borsta tänderna) sen pussa på min sambo

98. Vad har du att vara tacksam för:
Massor!

99. Var hittade du den här listan:
På Angelika's blogg.. :)

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:
Gört om ni vill!

Kommentarer :

#1: janne

Jaså du är på g nu.får vi ser hur det blir Greta.

skriven

Kommentera inlägget här :