♪ Sound of The day Linda Pira ♪

Knäpper mina fingrar (Remix)
 


[Intro: Kumba]
Flyger när vi glider
Smider planer med musiken
Spinner hos varenda DJ, DJ

Flyger när vi glider
Smider planer med musiken
Spinner hos varenda DJ, DJ

[Vers 1]
Jag och min clique
Ingen dick, vi river hela klubben
Fånga allas blick med sjuka trix för vi lever för stunden
Hon whinear ner den
Poppar den droppar den kan inte stoppa den
Shuno vi plockar dem, ingen skäms
Haffla hela natten, tänker aldrig gå hem

[Vers 2: Rosh]
Sluta eka som du vore med i P1
Helt rätt Rosh, varje move blir en nyhet
Mode:n skithet
Rewind selecta
Min flow och min show, min rhyme- perfekta
Aldrig sett oss förr, så de börjar snabbt undra
Jag och min clique vi kom bara för att plundra
Namnet var Ro-ro
Sprider hot och oro
Kastar shuno som en docka, chokad av min vodoo
[Vers 3: Cleo]
Femtastic jaa..

Kleopatra, lika många tjänstemän
Styr med hela facking handen som en dirigent
Hur många shunnos verkar avis
Festar sönder stället så en nykterist blir bakis, aa visst
Mina ord hettar munnen som wasabi
Vad sa vi? Backa bak från henne hon är farlig
Man kan fråga sig om min stil är laglig
Får allt som jag pekar på för jag är boss bitch

[Vers 4: Sep]
Knäpper fingrar, när vi går loss
Baby hör du 2Pac, alla ögon på oss
Jag gillar hur du rör dig
Det är som du läser mig exakt
Du vet hur man uppför sig
Det är så svårt för mig att vara på min vakt

[Hook: Linda Pira]
Staden hade stängt insläppet
Knäppte mina fingrar
Gå in, rulla hela min clique
Trängde mig till baren
Knäppte dem igen (tjoo)
Börja blanda min drink
För vi får allt som vi pekar på
Richie Rich
Allt som vi pekar på
Richie Rich
Rullar händerna i luften så dom ser
Knäpper fingret varje gång vi gör entré

[Vers 5: Vanessa Falk]
Om din flickvän visste om
Att du var här med mig
Hon skulle inte tycka om
Aaliyah lärde mig
Om jag bara knäppte mina fingrar
Skulle vi nog redan vara påväg
Gillar dig men jag kan inte gå
Gillar dig men jag är inte sådär

[Vers 6 Rawda]
Chilla laid back
Vad ska jag bevisa
Tuffah i min shisha
Oldschool Queen Latifa
Rappers ockupera distrikt
De vill ha tax för mina väggar
Diplomerade hits
Låt mig va
Kom ej nära mitt space
Jag klipper skallar
Så dom kräver ett fade
Namnet var Rawda
Spelar min låt, kan aldrig pausa
X in da house vi gör kaos
Ya'ni fawda
[Vers 7: Julia Spada]
Knäpper våra fingrar som såhär
Massorna skingras ba sådär
De knäpper sina händer ber på knän, jo jag svär
För att få va del av vår sfär

Kom med blå tåget med hon med blå håret
Skavsår på låret av pluntan i resåret
Ring på varje fing värda ingenting
Nu till min poäng: jag ser ut som pengaregn

Jag vet att vi kommer olägligt - känns det tungt?
Jag kommer bli väldig odräglig om en liten liten stund
Mutar in tum för tum av era rum
Medan ni kämpar för att komma underfund

[Hook]

[Vers 8: Joy]
Jag är ingen brud som leker följa John
Jag skiter i vad Simon says det spelar ingen roll
Så var beredd att va på språng
Alla vänder rygg och sviker dig någon gång
Jag är en bitch med attityd
Mamma skapade mig
Jag säger black bitch stereotyp
Sharkeisha - se mig och fly
Vill off the tv jag flödar
För knark och pengar jag dödar
Jag slaktar allt i min väg
Ja allt för nöjet jag prövar

[Vers 9: Linda Pira]
Queen B Pira från the red line recs
Headline shows blir till headline checks
Jag stänger ingen, stänger igen
Baby jag sprängde jantelagen, big bang, länge sen
Slänger ut en remix är att samla hop de tyngsta
Guzz som knäpper fingrarar alla bytear från min insta
Sim salabim du som saladin crew
Masse Salazar beat
Wallah alla rim mord

Taggar: Linda Pira, Music video, Musik, Pira, linda, music;

Kommentera inlägget här :