Shopping med fikapaus

Idag hamnade jag, mad mannen och barnen i linköping för lite shopping.
Inte till mej denna gång, fast måste erkänna att det kliade i fingarna att inte köpa något litet till mig själv.
 
Min sambo och våra barn har börjat cykla i skogen på de olika MTB banor som finns. They love it, och nu när de har nya cyklar så kan det inte bli bättre när de funnit något som de kan träna ihop.
 
Men för att detta skall på smidigt sätt kunna genomföras utan en massa stonk och stön på att det är jobbigt med väska på ryggen. Var vi idag i linköping för lite shopping på utrusning till cyklarna. Lite skönare sitsar och hållare för att hålla vattenflaskan osv
 
Mitt i allt när det är som tråkigast ringer min fina vän Nicole. Vi lämnar shoppingen och åker på gofika hos henne istället.
 
Så himla gött med hembakade bullar i solken...
 
 
 
Tack för att vi fick komma :)
 
Vad har ni gjort idag då?

Kommentarer :

#1: Nicole

Så trevligt! Lite picknick med goda vänner gör tvätthögen mer uthärdlig😉 Ni är välkomna tillbaka när som!

Svar: hehe, ja absolut... Självklart ett måste <3
Sosso

skriven

Kommentera inlägget här :