Väntar på domen

Jaha, va ju ett tag sen nu, och som för de flesta har det hänt en himla mycket i mitt liv...
 
Vart jag skall börja har jag ingen aning om...
 
Men det största som har hänt är ju att mitt arbete har börjat varsla folk. Hur många som drabbas vet jag inte än, En tjej som arbetade samma pass som mig fick reda på igår att hon fick gå. 
Så himla jobbigt och bara gå och vänta. Kommer jag bli av med jobbet eller inte, man vet ju inte
 
Det enda är ju att gå och vänta in dommen som kommer..
 
Under tiden tar jag lagen men klump i magen och passar p att göra sånt jag inte hinner annars...
 
Jag har nu följt med mina två yngsta barn till skolan för att se hur de har det. Jag har lovat jättelänge nu så nu måste  jag som mamma hålla det jag lovat
 
 
Så igår var jag hos Theo. Han var verkligen jätteduktig och gjorde precis som fröken sa. Gulleplutten då.
 
Idag var jag med Evelyn. Även hon var otroligt duktig. Hade en möte med hennes lärare idag oxå och fick reda på hur det går för henne i skolan och hon är så duktig. 
 
 
Jag är så otroligt stolt över mina barn. Så duktiga..
 
Jag fick se en helt annan sida på Evelyn oxå. Hon är otroligt mammig när jag är i närheten och tar henen alltid som blyg men i skolan .. wow ... en helt annan tjeja.
 
Jag var med i en lek som heter väggen, där sparakar men i tur ordning en boll mot en vägg. Vi började spela, Evy, theo och jag.. Sen kom det en efter en och frågade om de fick vara med. Alla frågade Evy och hon bestämde tillslut över 6 st som var med. När en kille i 3.an kom fram och frågade om vi kunde byta boll så sa alla i kör att det får de fråga Evy för det är hon som bestämmer. Snäll som hon är så bytte dom men det var som som bestämde och ingen sa emot henne. 
 
Theo är oxå en liten ledare, vart han än gick följde två killar med honom, hack i häl. Arvid och Adam. Trots att han inte spelade lika bra som dde äldre barnen så hejade de på honom och hjälpte honom med allt. Fröknarna sa att det är 4 killar som håller ihop i vårrt och torrt. Dessa tre och en kille till som tyvärr var sjuk den dagen jag var och hälsade på men det är så kul att höra att de trivs och har massor utav bra vänner i skolan,
 
Så jag får allt ta tillbaka att jag har en blyg dotter. Jag har två barn som är födda till att bli ledare hihi
 
 
 

Kommentera inlägget här :