H&M sammarbetar med Beyoncé

Vad jag längtar till H&M sommarkollektion. I år skall nämligen Beyoncé vara deras ansikte utåt. Deras kläder kommer att blandas med Beyoncés och H&M stil. Jag är så nyfiken hur detta kommer att bli. Beyoncé har ju i flera år deignat massor utav egna kläder, som man sett henne ha på röda mattan på flera olika galor hon varit och visat upp sig på. 
 
"De utforskade kvinnors olika känslor representerade av de fyra elementen – eld, vatten, jord och vind berättar Beyoncé i en intervju som gjorts av H&M Life.
 
 
 
Sedan år 2002 har H&M skänkt 25 % av försäljningen av vissa plagg till H&M for Water. H&M har tillsammans med WaterAid, inbringat ca 26,8 miljoner kr, så även i år skall vissa plagg väljas ut just för detta ändamål. Vilket jag tycker e as bra. 
 
Så snart kommer vi se denna vackra skapelse både på stora affischer och på tv. Wow säger jag bara... va jag längtar...
 
 
 
 
 
 
Taggar: Mode;

Kommentera inlägget här :