Vilken jacka är du?

Jag satt och lyssnade på P3 i bilen hem och hörde en intervju med Alexander Wang. Väldigt intressant och jag satt till o med kvar i bilen när jag kommit fram till mitt hem. De berättade om hans insperation och vad det var för färger och trender som gällde i vår. Han visar mycket Cut-outs i sin kollektion, svart och vitt med inslag av silver. Lät supersnyggt verkligen..
 
Så jag direkt in och kollade upp hans kläder på nätet... Vart glatt överraskad över att finna att hans hemsida även hade Sverige som land att välja imellan...Hans stil är snyggt men jag var ju ute efter en vårjacka, så det fick bli de traditionella sidorna att kolla in på. Han stil är verkligen vass och egen, just love it... Då började jag tänka på vad är det som man skall ha i vår och vad är det som gäller...
 
Det finns så många olika stilar att välja imellan. Så som tex Denim, skinn och tranchcoat m.m  Jag skall kolla lite på de lite billigare valen istället för att lägga flera 1000 kr på något som man inte ser kostar så himla mycket... För alla har inte den stora plånboken tyvärr. Men om jag hade haft pengar så är  Karen Millen ´s sida som jag ofta brukar besöka och drömma mej bort i. Men där är kläderna alldeles för dyra för mej.
 
Det som jag är inne på till mej själv är en snygg skinnjacka. 
 
 
Eftersom min plånbok inte tillåter äkta skinn har jag kollat in fejk. Men lika fina är då de. 
 
 
 
 
Sen har även vårmodet army, i både jackor och byxor. Snyggt snyggt men jag vet inte om det e jag lixom.
 
Sen finns det många olika val inom jackor och kappor i vår.
 
 
Jag vill ha dem alla, hahaha, men jag har en svart trenchcoat som jag är nöjd med, så den får följa med i år med.  Hade gärna haft en skinn och denim jacka men det får räka med en...
 
Sen är det oxå snyggt och bara ha en stilren kavaj över en snygg topp, skadar inte med något färg glatt... 
 
Så vilket blir ditt val i vår?
 
Taggar: Jackor..;

Kommentarer :

#1: Barnmodebloggen - En blogg om barnmode & livet som blivande fembarnsmamma

Hej!
Jag förstår din oro det är en hemsk sjukdom och speciellt när den drabbar barn :(

Jag har uppdaterat kategorin där nu och kan läsa här: http://www.mamalivingit.com/category/haylie-diabetes/

Hon blev sjuk någon vecka ca två veckor innan sin tvåårsdag och fick fria den på sjukhuset.

Tusen tack för grattis :)
Ha det fint! Kram

skriven

Kommentera inlägget här :