Vildingarna busar

Hej

Igår var jag över med min puffa tll Hannah och hennes dotter. Nu går desa två damer på samma dagis och avdelning, vilket gör att de träffas varje dag och nu lekar bättre ihop än innan. Det gick bra förut med men det började nästan alltid med att de skulle mjukas upp först i 1 h eller nått sen kunde de leka. Nu leker de direkt och vilka vildingar sen. Alla leksaker åkte fram och de hoppades ifrån både här och där.





Jag hade en trevlig kväll med enbart tjejerna coh kom hem men en sovande dotter innan klockan 21. Så att jag kunde se lite tv innan kudden kallade mitt namn...

Blandade bilder ifrån Hannah och April

Kramis

Xoxo

Kommentarer :

#1: Hiba

så söta barn:)



sv: väskan är från scorett tror jag:)

skriven
#2: Anonym

Härligt fina tjejor allihopa!

Kram Cissi

skriven
#3: MyzaaN - Princess Pink

Kul att du vill vara med och tävla i veckans blogg,

10 finalister kommer väljas ut imorogon, Lycka till

skriven

Kommentera inlägget här :