Doktorn nästa?

Idag (trodde jag) att vi skulle ta Theo till Herr doktorn för koll på hans allergier. Jag hade fint skrivit in det i vår gemensamma kalender och sa till Fredrik igår att han skulle säga till på jobbet.

Alla barnen fick vara hemma idag så vi packar med oss lite mellis och ger oss iväg. Väl i Motala så visar det sig att det var den 21 juli som det var. Inte idag ...Typsikt...

Då hade jag gjort det igen, virrpanna nr 1. Ja, det är jag det. Men Fredrik bara skrattade och sa-Ja du älskling du kommer då aldrig att ändras och sen gav han mej en puss...

Jag försökte ju ialla fall skriva upp det denna gång trots att jag skrev det på fel dag. Oftast glömmer jag skriva in det och missar tiden pga att vi inte visste att det skulle vara någon stanns...

Men men...jag i ett nötskal :P

Kramis

Kommentarer :

#1: Bibbi

Hmmm....skärpning kanske? Men jag vet...det är inte alls svårt att missa en tid. Det kan hända den bästa, men tur att du har en förstående make då...

Kramis

skriven
#2: Sosso

Tekniskt sätt har vi ju inte missat tiden =). Den har ju inte varit än :P Det var vi som var lite tidiga bara :P

skriven

Kommentera inlägget här :