Väldigt irriterande, hittade klibbig porrtidning..:(

Jag som just tyckte att detta hotellet var bra. Alla vet ju vad som sker på rummen när männen kommer hemifrån men man vill ju inte bli påmind om det.

Så vad hittar jag .Jo en Hustler dvs en porrtidning. Vågade knabbt ta i den men när man väl gjorde det upptäckte man att den har sidor som inte går att öppna. Så bara tanken av att man vet vad som gör att den inte går att öppna, får en att må illa.

Jag skrev en lapp och la sen tidningen i receptionen. Så himla irriterande och där skall jag inatt sova.

Man vet ju att det sker på alla hotell och man vet ju vad par gör tillsammans oxå men man vill ju veta att det skall vara städat och klart när man kommer dit. Inte hitta sån där skit lixom.

Jag hittade den när jag skulle duscha. I badrummet har de som tak som gör att man ser rakt igenom. Jag tar ett kort på det så att ni får se och där möts jag av en bild av en naken tjej som särar på benen. Jag tog ner tidningen eftersom det ser inte så bra ut och tycker att det är dåligt att städiskorna inte har sett den. För den syntes tydligt och klart när man tittade upp i taket när man skulle duscha.

Så himla kul va det. NOT!!!

Jag tittar annars på P3 Gold 2010. Så jag har lyssnat på musik :)

Somnade innan och väcktes utav min älskling. Tur va väl det eftersom jag var tvugen att duscha både ikväll och imorgon på morgonen. Tråkiga var väl att mötas av em bild av en uppfläkt tjej bara.

Jaja nu har jag klagat av mej och lagt tidningen synligt i receptionen med en klagolapp. Vad mer kan man göra lixom. Bara att sova och vara glad....:(

Ville bara säga att jag duschade en gång till efter att ha tagit i tidningen .....blääää va äckligt

Eller vad tycker du?
Är det ok att hitta porrtidning ifrån tidigare gäst på hotellrummet?


Kramis

Xoxo

Kommentera inlägget här :