God morgon 2010

Igår hade vi hur trevligt som helst. Hade dock inga batterier hemma vilket gjorde att vi inte kunde ta några kort =(. Till min stora besvikelse.

Min sambo hade överraskat med tre rätters middag. Där han gjorde för eft efterrätt och jag fick direktiv om vad jag skulle laga för mat.

Förrätt vart det snittar med skagenröra och rom.

middag, vart det kött med klyftpotatis och sås

efterrätt nån chokladaktig god sak hihi

Senare på kvällen kom Martin och Arne över och vi satt och snackade skit och hade allmänt trevligt.
Syrsa som sa att han skulle vara uppe hela kvällen somnade först utav alla barnen vid 21. Sen däckade en efter en. När klockan slog 12. Vakande Theo och evelyn pga ljudet och vi kollade på fyverkerierna tillsammans. Vi försökte väcka Benjamin flera ggr men han somnade hela tiden om. Vid 00.30 kommer han ut och säger att han missat allt men han fick se lite ialla fall.

Idag skulle jag få sova ut men det vart Fredrik som fick göra det istället. Jag gick opp vid 06:15 och Fredrik kom ner nu =)

Så jag kommer att gå och lägga mej snart igen...

Idag har vi inget inplanerat utan skall ta det lugnt och skönt

Vad skall ni göra idag då???

Kommentera inlägget här :