Vem vann förra idol??? Kommer enbart på Johan Palm!!!

Hej Allihopa!

Igår satt jag och tänkte vilka som varit med i idol. Följer inte det programmet tycker mest om att se de första där alla sjunger och gör bort sig. Men förra omgången kollade jag faktiskt en hel del eftersom det fanns en del som tilltalade mig.

Den jag kom på direkt var Johan Palm. Inte för att han var nån favvo precis men han stod ut och tagit bäst karriär efter programmet tror jag ialla fall. 

johan palm


Sen tar det stopp....jag kommer inte ens på vinnaren...Kommer ihåg hur han ser ut..men inte så mycket mer än så...Jo Malta kom han ifrån..Otroligt bra röst

Jag vill inte fuska och kolla runt på olika söksiter för då skulla alla namn poppa upp som svampar men att det kan vara så att det bara tar stopp s¨å tänker man på det hela tiden..fy va jobbit

Kan du alla som kom till final förra omgången..???

Jag kan ialla fall Johan Palm och här kommer han med Emma-Lee



Hoppas att ni får en trevlig helg

Kramis

Xoxo

Kommentarer :

#1: Anonym

Hej vännen.

Kevin Borg, från Malta, vann IDOL sist och sen så var det ALICE också. Den mörka lilla tjejen som också sjöng jättebra.

KRAMISAR

skriven
#2: Sosso

Jaaaa..så va det ja =)



1000 tack

skriven
#3: stephanie

Hejhej ska vi prenumera på varandra.



Fin blogg =D

skriven
#4: stephanie

SV: jag har också laggt till dig =D

skriven

Kommentera inlägget här :