Städa med rullstol

Hej

Ni som kollat in hos mej vet att jag har gjort illa foten och gör att jag får använda kryckor och rullstol för att ta mig fram.
Igår fick jag panik över hur det ser ut hos oss. Eftersom Fredrik tar hand om barnen när han kommer hem kan jag inte ens kräva att han skall orka med att städa oxå.
Så igår...rullade jag runt och plockade upp och fixade saker i olika högar. När Fredrik kom hem la han allt på plats.
Idag har jag dammsugit och tvättat golven på mitt sätt hihi
Först tänkte jag att det skulle bli jobbigt men eftersom det faktiskt finns de som sitter i rullstol och kan ta hand om sitt hem så skall jag kunna göra det. Allt tog bara lite mer tid men nu har jag fina golv...bara på nedervåningen dock eftersom jag inte tar mig upp på övervåningen men det ser bra ut =)

JAG E NÖJD =)

Kramis

Xoxo

Kommentarer :

#1: BIBBI

Ja du är duktig du!

Kram kram

skriven
#2: Charlotte Hedenskog

Håller med Bibbi, va duktig du är!

skriven
#3: diana

Vad jobbigt. Hur länge kommer du att ha det så här?

skriven
#4: Angelika

Va duktig du är gumman! :)

skriven
#5: Hannah

Vad har du gjort med foten?



Jättebra blogg! :)

skriven

Kommentera inlägget här :