Sound of The Day by Minaya

Hej

Så vacker låt....går att lyssnas på om och om igen

"Dina vackraste ord" 



Klicka här för att komma till hennes blogg

Dom orden jag minns som vackrast
var orden som jag fick en gång
Att du i ditt liv aldrig varit så nära nån


Jag tror att jag mumlat nånting
som tordde betydde samma sak
att jag i mitt liv aldrig har fått förstå
hur riktigt viktig nån kan vara ändå

Om vi går vilse i en gråvit skymning
Eller smälter i ett sorget regn
och om vi flyter i en stor svart flod
långt ifrån varann
och om vi brinner som en sargad stjärna
och om allt som ät kvar är sot
skall jag minnas dina vackraste ord för alltid

mmm jag vet att den verkligenheten
skall hitta oss nångång till slut
Att allting inte blev förvandlat av varckra ord

åhh jag tror att du menar allt du viskar
för jag ser nått i din starka blick
nånting som säger nånting om vad det kan bli

Om vi går vilse i en gråvit skymning
Eller smälter i ett sorger regn
och om vi flyter i en stor svart flod
långt ifrån varann
och om vi brinner som en sargad stjärna
och om allt som ät kvar är sot
skall jag minnas dina vackraste ord för alltid

Dunkla nätter och dagar
inget fanns mig tills jag mötte dig
all min tvekan och tvekan
blev till hopp hos dej
blev till hopp för mej

om vi går vilse i en gråv

Om vi går vilse i en gråvit skymning
Eller smälter i ett sorget regn
och om vi flyter i en stor svart flod
långt ifrån varann
och om vi brinner som en sargad stjärna
och om allt som ät kvar är sot
skall jag minnas dina vackraste ord för alltid

Skrev in texten på 2 min så ursäkta om det e stavfel.. måste springa iväg



Vad tyckte du??

Xoxo

Kommentarer :

#1: M Y O L S S O N

åh, hon är så sjukt duktig & jättevacker röst! :)

skriven

Kommentera inlägget här :