Min primadonna

Min dotter är nu hos sin farmor och farfar och njuter för fullt. Självklart skickas det över fina bilder på henne och familjen.



Sen blir man ju trött imellanåt och då sover man sovande sött i tryggt förvar



Puss på dej gumman...

Benjamin sa att nu skanar han Evy massor och undrade om vi kunde hämta henne...så söt han är, vi får påminna honom om att han skall vara hos farmor & farfar i en vecka...och det har ju enbart gått en dag....

Idag efter jobbet tog Fredrik barnen till vattnet så de fick bada av sig lite. Skönt med ett dopp i värmen

Hoppas att ni haft en bra dag

Kramis

Xoxo

Kommentarer :

#1: ROXTAH-SHOP

Hej Sosso. Första gången jag kikar in här. Blev så nyfiken hihi.

Så lik din dotter är min. Otroligt lik på vissa bilder! Min dotter är tre.



ROXTAH

skriven
#2: ROXTAH-SHOP

Svar:

Hej tösen. Åh, jag kikar jätte gärna in hos läsarnas bloggar. Det intresserar mig!

Har varit himla dålig på det på sistone...



Dig kommer jag följa, att jag missat din blogg innan. Vart bor du själv?



ROXTAH

skriven

Kommentera inlägget här :