Fixa en vacker fotobok

Älskar du att fotgrafera?

Tycker du om att fixa så att bilderna får en fin presentation när de visas för omvärlden?





Då skall du titta hit en extra gång...

För nu har du som skriver blogg eller har en hemsida chansen att kunna bygga er alldeles egna fotobok hos fotobokFUJI direkt GRATIS
 
En fotobok är en "riktig" bok som du själv får designa precis som du vill, så det passar ditt tycke och smak.



Min fotobok skall jag nog fylla kort och text med mina barns födelsekort sen födseln eftersom alla tre var otroligt lika när de föddes. Går ju knabbt att skilja dem åt. 

Detta kan ju även bli  en fin present till någon i bröllopsgåva eller student. 

  
 

kika in här och kolla hur du skall gå till väga för att fixa detta.



Kramis

Xoxo

Kommentarer :

#1: C A R O L I N

kolla gärna in min blogg,skriverom mode skönhet tips vardag m.m.

gör många inlägg varje dag, om olika grejor! (h)

www.ccarolinengman.blogg.se

skriven
#2: Malin

haha, jo, lite roliga frågor men mycket samma... har en längre tidsfördrivs-frågelista längre tillbaka i bloggen. DEN var jobbig. ;P

skriven
#3: Malin

Finns bilder från Diggiloo nu på min blogg om du vill se :)

skriven

Kommentera inlägget här :