Fy vad jag gråter, att människan kan vara så grym.

Hej!

Detta är så hemsk och upprörande att jag vet inte vart jag skall börja att berätta vad ni kommer att se. Om ni nu väljer att titta på detta hemska.
Jag grät så högt att Fredrik kommer in stormandes och undrar vad det är. Jag kunde inte sluta utan jag bara grät som en galning. Jag stoppade filmen flera gånger man va bara tvugen att se klart den. Jag mår fortfarande dåligt över att ha sett detta men känner att detta måste föras vidare.

Jag fick detta via ett mail som man skall skriva under och skicka vidare

Du skall inte titta om du är känslig, för bilderna som visas är så hemska att man gråter i floder och man mår så illa att det vänder sig i magen på en. Jag kan inte fatta hur människor kan göra så här emot annat levande.  Varför slutar vi bara inte med att plåga djuren för vår egna vinning. Vem vill ha en pläs eller duntäcke och veta att sättet de fått sin kudde är genom lidande. Men som sagt titta INTE om du inte är beredd på att må dåligt ett bra tag framöver.

Sättet dessa stackas djuren blir plågade på får en att må så dåligt. De blir slagna, slängda i maken och flås levande. Man bara gråter och det går inte ens att beskriva i ord. Deras plågsamma död, ligga där helt flådd och fortfarande lever, fy fan för dessa människor säger jag bara. Och allt handlar i slutändan om pengar och människans girighet efter vackra ting.

Om detta skulle ske i sverige på våra egna familjemedlemmar, alltså våra hundar skulle nog flera vakna upp och inte att detta är INTE Ok. Vi måste visa att vi bryr så snälla skriv under,  på länken under filmen



Pledge to go fur-free at PETA.org.

Läs mera här

PETA är en organisation som arbetar för djurens rättigheter. OCh de behöver allt stöd de kan få.

Kramis




Kommentarer :

#1: Marina

Ja Sosso, nu mår man dåligt resten av dagen. Fy fan jag skulle kunna skrivit allt själv. Mår verkligen dåligt , fyyyyyyyyyyyy!!!!!!!!!!!!!

skriven
#2: Susanne

Fy fan, jag har sett den videon förut, så jag avstod den här gången. Människan är verkligen det grymmaste men samtidigt det svagaste djuret på jorden. Det är helt sjukt.

skriven

Kommentera inlägget här :