Julmat inhandlad

Hej Alla

Igår var jag och inhandlade in all mat skall ätas runt jul. Det var jag och Martin granne som åkte. Fredrik var glad över att slippa så han tog hand om barnen.
Folk är ju som tokiga, parkerar både här och där, barn som springer runt och skriker och föräldrar som drar i dem  och svettas som grisar. Så jag tycker att det var skönt att gå runt utan barn faktiskt. En unge hördes hela tiden igenom hela City gross. Han ville tydligen ha en sak på leksaksavelningen och hade inga planer på att förflytta sig därifrån utan strid. Så han skrek konstant typ hela tiden jag var och inne och handlade... fadern till denna pöjk fick sen lyfta ut honom skrikandes när de var klara. Undrar om tomten kommer till honom imorgon??

Sen när jag kom hem var barnen helt underbara, vi sjunger. sen badas de och kvällen avslutas med en massa gos. Lite sång utav evelyn kan ni se på inlägget innan. Tyvärr är filmen mörk men man hör hur underbart hon sjunger. Stolt mamma =)

Så nu vill man bara hem ifrån jobbet för att börja med att tillaga all god julmat =).



Vad skall ni göra idag, dan före dan???

Kommentarer :

#1: ewezi

Sv: Ja det är de :D!

skriven
#2: Johan - döv och bög

jag vet ;)

skriven
#3: Tilde

Snygg design du har på din blogg! :D

skriven
#4: Julia

skriven
#5: Julia

sv: tack så mycket :) jag använder mig av photoscape, finns att ladda ner gratis!

skriven
#6: Karin

slå in alla klappar, har ju kommit hem till familjen nyss som sagt:)

hoppas du får en mysig uppsittarkväll!

skriven
#7: beccaa

ja, nej, filmen kanske inte är den bästa. men jag tycker mycket om låten!:) way back into love ♥

skriven
#8: Anonym

hoppas du får en härlig jul! :) kramar

skriven

Kommentera inlägget här :